DefneRana HavvaGuzey o düzenli değildir yalancık sancıdır diye düşünüyorum düzenli olup duranı hiç duymadm
HavvaGuzey DefneRana sancı durdu sonra yarım saat sonra bebek doğdu gerçek sanciydi muhtemelen bu ikinci doğum olduğu için ben stres yaptım
DefneRana Denal aynen doktor hemşire hepsi akıllıca yapmışsn falan diye tebrik etti tam zamnnda gelmişim diğer türlü sürekli sürekli kontrol falan ediyolar zor oluyor
DefneRana Mervenurns plates topunda varsa üzerinde sağ sol yap zıpla vs bol bol evin içinde yürü oturma sakın sıcak duşa gir oturabiliyorsan otur sıcaklığı beline tutmalısın merdiven in çık squat yap canm
Mervenurns DefneRana sağ ol canım zaten sürekli böyleyim 😂 sancı gelince insallah yapabilirim hepsini
DefneRana Msl_ege hahha çok iyiymiş ya 😂 ben sözümün eri olamadm ama sabahı bekleyemedi benimki 2 de doğdu gece 😅
Mervenurns DefneRana doğru diyorsun valla her şeyi ysayınca arkana dönüp baktığında nasıl geçti nasıl yapmışım diyorsun :)
Merve_0109 DefneRana rabbim analı babalı büyütsün inşallah ❤️ bende doğurmak istiyorum artık ya 39 haftalık olduk çıksın yeter içimden 😭🤦
Pnryr Sekerhamuru09 bende bu gece çektim saat 3 e kadar doktoruma yazdım ki hastaneye gideyim mi diye geçti o şiddetli sancı ve bu 2. Kez oldu adam beni daha kale almicak :)
Sekerhamuru09 Pnryr 😀 yaa bu gece uyayamayanlardanım bende yine iyice şiddetlensin gittiğimde doğum başlamış olsun diye bekledim yine bu gece 😀🙈 sabah olunca bişey oluyo bu bebişlere vazgeçiyolar herhalde 😀 bi daha yapmcm diyorum yine aynı şey oluyo😀
Mervenurns Pnryr sancınıZ nasıl geliyor kızlar ben anlayamıyorum sabahları kasık agrısı oluyor regl agrısı gibi bir de belim agrıyor geçiyor hemen
Pnryr Sekerhamuru09 aynen vallahi dr a da yazıcam siz benim mesajları dikkate almayın hastaneden sizi “pınar doğuruyor gelin” demedikleri sürece diye :) 2 dir sancı çekiyorum min. 4 saat adama yazıyorum geçiyor :) Neyde sağlıkla gelsinler inşaAllahh
Pnryr Mervenurns işte benim de adet olacakmışım gibi sancım oldu dün bütün gece htta doğuruyorum herhalde dedim ama geçti sabaha karşı şimdi yine hafiften başladı benim kız geceleri coşuyor belli
DefneRana kids0305 aslında ikinci doğumda sancı ve açılma çok çok daha kolay oldu hastaneye gittiğimde 8 cm açılma vardı ama doktor şanssızlığından doğum bi tık kötüydü.
Mervenurns Pnryr ya ben de anlayamıyorum sabahları kramp gibi bir sancı giriyor sol kaşığıma sonra geçiyor bazende bebiş geriniyor mu ne yapıyorsa karnım yamuluyor nefesim kesiliyor ama düzenli değil 🤷♀️🤦♀️