Ebrk ilkinde 20 saat sancı çekmiştim bunda 2 saat kadar anca çektim. Yani evet çok çok kolaydı ikinci doğum. Ama psikolojik olarak ilk doğumu 3 yıl geçmesine rağmen atlatamamışm 8 cm açıklıkla hastaneye gittm ama zor oldu biraz doktorda dedi 10 dk lık doğum için 40 dk uğraştk tamamen benim hatamdı.