DefneRana benimde cuma günü kasılmalarım olmuştu . gittim acile ebeler açıklık baktı 1,5 cm dediler nst de sancı çıkmadı . ben şimdi gideyim doğurmicam şimdi pazartesi gelir doğururum hem 1 temmuz güzel tarih demiştim . pazartesi suyum geldi 😂😂😂😂 hastaneye gittim ebeler diyo bu kadar sözünün eri insan görmedik cidden geldi doğurmaya demişlerdi 😂😂😂😂