HavvaGuzey DefneRana Nişan geldikten tam 24 saat sonra doğurdum ama herkes farklıdır sizinki hızla ilerleyebilir doğum sancisiysa kacirmayin bence benim ki 5 cm açılmadan sonra durdu
DefneRana HavvaGuzey ilk bebeğimde nişandan 3 gün sonra doğurmuştm ama sancım yoktu o zamn şimdi sancı önce başladı geri durduğunu hiç duymamıştm
Sekerhamuru09 DefneRana başıma gelmeyince bende bilmiyodum ama doktorum öyle söyledi keşke gitseymişim dedim 😀
Cilekliruyam DefneRana kız Allah seni üşeniyorum diyo 😂😂😂 bizde sancı gelsinde yeterki gidelim diye bekliyoruz 😂😂😂 sağlıkla kucağına al canım 🥰
DefneRana Cilekliruyam sağol canm inşallah cümlemiz 🥰 ya niye öyle oldu anlamadm duygularm bozuldu galiba 😂😂
Elif1608 DefneRana ayyy senin yerine ben heyecanlandım 🥲😍😍 elinden geldiğince sancını evde çek canım, ebeler bile bunu söylüyo. Ama 5 dk arayla gelince mecbur gidiceksin ☺️ Bi sancıda hayırla sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşaallah 😍😍😍
Hacersoy DefneRana ben şakasına dedim😅 ama olabilirde inşallah hayırlı ve saglıklı dogumun olur istedigin vakitte canım darısı bana inşallah 🌸
mavi_kus DefneRana ben dedim sana sen 2 de doğurursun diye 🥳 maşallah sağlıcakla büyüt inşallah darısı banaa
Merve_0109 DefneRana rabbim analı babalı büyütsün inşallah ❤️ bende doğurmak istiyorum artık ya 39 haftalık olduk çıksın yeter içimden 😭🤦