Geçmiş olsun öncelikle bnmde yaklaşık 4haftadır var sürekli oluyor tam geçiyor diyorum tekrar sıkıntı oluyo en son pazar günü baya bi kanama oldu ne hastanede ne nöbetçi eczanede iğne bulamadık bnde doktoruma sordum gerekli değil fitile devam etti bende sürekli yatıyorum çok aşırı kusuyorum ve zorlanıyorum o yüzden olmuştur dedi doktor