Prens1prenses2 minikkuzuannesi Çok geçmiş olsun canm ya kanama normal birşey değildir bi acile gidin bence inşallah önemli bir şey yoktur eşine de sakin bir şekilde anlat canm
minikkuzuannesi Ceycey54 2 farklı doktor da sağlıksızsa düşer diyip gönderdi Allaha sığınmaktan başka çarem yok
Ceycey54 minikkuzuannesi rabbim sağlık şekilde bebeklerimizi kucağımıza aldığımız günleride gösterir inşallah. Kaç haftalık oldunuz
ikizlerinannesiii Ata1_ çok dikkat etmek lazım %1 düşük ihtimali var ama ona rağmen dedi kesinlikle kalma yürüme merdiven inme süpürge hele asla yukarı doğru uzanma belimle değil ayaklarımla eğilecekmişim öyle
minikkuzuannesi Ceycey54 amin canım inşallah hayırlısıyla sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim.
Ata1_ ikizlerinannesiii neden bu kadar korkuttular anlamadım ama doktor ne derse ona uymak lazım bebişlerimiz için inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı 🤲🏻