Ceycey54 merhaba dün ultrasona girdim kan pıhtısı var heran düşük yapabilirsin bebeğe benziyor dediler pıhtıyı aldılar so ra tekrar bakıldı ultrasınla o pıhtı çok şükür ki bebeğim değilmiş kalp atışı var dediler bugünde baya azaldı çok şükür hastanede yatmaya devam edeceğim tedbiren ve artık eve dönsemde tuvalet dışında yemek yeme dışında yataktan kalkmam yasak . Dün kalp atışı var denildi bugün ultrason yapılmadı yinede korkum var inşallah sonradan durmaz bebeğimin kalbi