ikizlerin_annesi__ minikkuzuannesi canım korkma benimde öyle oldu seninkinden daha fazla kan geldi hatta hemen gittim doktora ama bana o gün hemen iğne yaptı hatta kan uyuşmazlığı var diye o iğne bile vurdu
minikkuzuannesi Ceycey54 inşallah kasık ağrım yoktu 1 saattir sağ kasığım ağrıyor birde belim kasığım ayaklarım ateş içinde resmen tuvalet dışında asla kalkma dediler rabbim yavruma sağlık versin
Busranurtopal Korkma sakin ol. Ben daha büyük kanamayla yatmıştım hastaneye. O ağrı da normal endişelenme. Kanama oldukça ağrı da oluyor. Moralini yüksek tut , dua ediyorum inşallah sağlıkla çıkarsınız ordan.
Dmllale Allah evladınızı sağlıkla sıhhatle size bağışlasın içinizi ferah tutun dua ediyorum sizin için sizde dua edin🤲
minikkuzuannesi Dmllale Allah razı olsun çok sağolun kanamam kahverengine döndü kasık ağeım devam ediyor inşallah normale döner
Syda01 minikkuzuannesi çok geçmiş olsun Nasıl durumunuz Rabbim evladınızi size bağışlasın saglikla çıkarsınız insallah
minikkuzuannesi Syda01 amin inşallah teşekkür ederim gelip bakan bişey diyen olmadı kanamam kahverengine döndü kasım ağrım devam ediyor daha ultrason falan yapılmadı bekletiyorlar inşallah sağlıcakla çıkarız
minikkuzuannesi Ceycey54 merhaba hala yatıyorum ve hiçbirşey yapılmadı ne ultrason ne iğne falan berbat bir hastane Ankara etlik doğum evine getirmişti ambulans şehir hastanesinde takipliyim dememe rağmen buraya getirdiler hiçbirşey demiyorlar bekliyorum
minikkuzuannesi Melistosum doktor yok hafta sonu asistan var bi tane oda çok ciddi bişey olmazsa kızıyorlar öğlen yalvardım yakardım ne olur diye 2 gibi ultrasona aldılar kalp atışı var bebekte var dediler . Yarın belli olcak dediler doktorlar yeniden bakcakmış tuvalet dışında kalkamıyorum . Ayağa kalkınca kanama başlıyor gelmeye . Yarını iple çekiyorum dua edin sağlıcakla çıkalım bebeğimle beraber
Ceycey54 minikkuzuannesi duarım sizinle şükür kalp atışını duymuşsunuz . Yarın iğne vurulunca kanamanızda durur inşallah
minikkuzuannesi Ceycey54 inşallah iğne falan yapsalar bi nebze içim rahatlar ama herhangi bir tedavi vermiyorlar sadece istirahat en büyük korkum o inşallah bugün hayırlı haber alırım ve evimize döneriz sıkıntı yaşamadan çok destek oldunuz Allah razı olsun sizden de