Deletedmom73711 asla korkulacak bir işlem değil. Yanında mutlaka ped götürmeni tavsiye ederim bir ped bile yeterli çok hafif bir kanamam olmustu benim. Gezmeye gider gibi gittim, çıktım bir güzel karnımı falan doyurdum sonra eve geldim o kadar yani 😂 İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın geçmiş olsun şimdiden 🌸