EdoSahin Araştırdığım kadarıyla tedavi olmadan kimi doktor 3 ay gebe kalma şansı yüksek diyormuş bir sorun yoksa tabi, baya hamile kalan kişi gördüm başka forumlarda. Biz çatlatma iğnesi uygulayacağız muhtemelen, nasıl bir süreç olur bilemiyorum ama bakacağız.💖