Nermin_nur1 Deletedmom73711 Beni neyin beklediğini bilmediğim için anestezi işe çektirmiştim . Ağrı eşiğim çok az çünkü . İyi mide anestezili yaptırmışım uyanınca ilk 10 dk bile şiddetli karın ağrım vardı baya bi ağlamıştım (amacım korkutmak değil dediğim gibi ağrıya karşı hassasım belki siz dayanabilirsiniz adet ağrısı gibiydi )🙏🏻
Deletedmom73711 Nermin_nur1 Çokk geçmiş olsun, benim de canım pek tatlıdır az çok tahmin ediyorum başıma gelecekleri bu yüzden kesinlikle anestezili istedim.🙊😬 Allah inşAllah emeklerimizi boşa çıkarmaz en hayırlı zamanda nasip eder.💖
Flyderndkk Deletedmom73711 ağustosta anestezi almadan çektirdim ve işlem bitince korkulan şey bu muymuş dedim. Şöyle bir şey var adet dönemlerim oldukça ağrılı geçer o yüzden ağrım eşiğim yüksektir. Sadece ilaç verildiğinde hafif bir basınç hissettim kasıklarımda o kadar. Sonrasında 1 gün çok hafif lekelenmem oldu. 1 haftada antibiyotik kullandım. Gebelik elde edemedim henüz.
Deletedmom73711 Flyderndkk Çok geçmiş olsun canım, benim de regl sancılarım müthiş fazla oluyor bayıldığım bile oldu bu yüzden hiç cesaret edemiyorum maalesef ağrı eşiğim düşük.🙊 Doktorun bir tedavi önermedi mi peki?
Nermin_nur1 Deletedmom73711 Tabi Ki insan kendini bilir ona göre hareket eder en mantıklısı bu 🙏🏻 4 ay sonra hamile kaldım şuan 5+2🙏🏻
Flyderndkk Deletedmom73711 kendi doktorum denemeye devam dedi. Filmi çektirdiğim doktor ameliyat dedi. Çikolata kistim varda
Deletedmom73711 Flyderndkk Anladım canım. İnşAllah hakkımızda en hayırlısı neyse Rabbim onu nasip etsin.💖
Denizi3535 Deletedmom73711 ben anestezi siz çekildim sonra hamile kaldım ama dış gebelik oldu öyle aman aman bı ağrı yok tabi herkeste farklı oluyor
Prensesannesi50 Deletedmom73711 Rahim filmi sonra gebelik oranı artıyor yaptırmanda bir sakınca yok korkulacak bişey de yok canım
Deletedmom73711 Prensesannesi50 Evet doktorum da öyle söyledi ama her ihtimale karşı yumurtalar gelişirse çatlatma iğnesi olacağım bakalım hayırlısı.💖
Liyaaaaam Deletedmom73711 10dakikalık bi işlem sen bişey hissetmiyorsun benim kanamam olmadı hag sonrası agrımda olmadı
Zeyneb12 Deletedmom73711 ben anestezisiz çektirdim iyi ki öyle yapmışım. 5 dakikalık bir işlem ne ara bittiğini anlamıyorsun. Acı kısmına gelince de ilacı sıktığı an adet ağrısı gibi oluyor öyle dayanamayacağın bir ağrı değil yani.
Deletedmom73711 Zeyneb12 Benim adet ağrım normalin çok üstünde olduğu için kendimi hiç o riske atamıyorum, ağrıdan bayılmışlığım var.🙊
AngeL- Deletedmom73711 bende anestezili istemiştim doktor anestezisiz yazmış ve ben zaten korkarak gitmiştim. Kızın biri içerde (muhtemelen acı eşiği düşüktü) çığlık atınca korkum daha da artmıştı yaptıramadan dönmüştüm hala da yaptırmadım. Yaptırmaya karar verirsem yine anestezili isterim🌸
Deletedmom73711 AngeL- Kötü bir tecrübe olmuş sizin için.🥺 Ama kendini hazır hissettiğinde yine dene, neler deniyoruz mucizemize kavuşmak için… Hak eden kimsenin kucağını boş bırakmasın Rabbim…💖