Tazeeanneee Nurklc38 Benimde yoktu salı oldum ve dün oldum ama hafif sancım çıktı ntsde inşallah sende tez vakitte kavuşursun yavruna
Tazeeanneee patilibalik dogurdum canım suni sancı verdiler 8 saat çektim ama acilmam olmadı bebeğin kalp ritmi bozulunca acil sezaryena aldilar
yagmurdzgn54 Nurklc38 son 16 😍cok sabirsizimmm bir an once kucagima almak istiyorumm ne zaman dogcak acabaa😀
lavininannesii Nurklc38 bişeyi 40 defa söylesen olurmuş canım senin 1526362772727 defa oldu😂😂o su gelmezse ayıp eder
Nurklc38 lavininannesii Şaka makaa artık kendiliğinden sancı mı geliyor su mu geliyor ne gelirse gelsin de doğurayım😂😂 suni sancı çekmeyeyim boşaa🥺🤦🏼♂️
Elif1608 Nurklc38 evet aynısı bende de var göbeğim aşağı düşmesine rağmen hâlâ kaburgalarıma vurmaya devam ediyo 🤦🏻♀️