Tazeeanneee patilibalik dogurdum canım suni sancı verdiler 8 saat çektim ama acilmam olmadı bebeğin kalp ritmi bozulunca acil sezaryena aldilar
tby patilibalik Biz de son 8.Ama hiç bir belirti yok zaten doğum pozisyonu almadığı için çarşamba günü sezaryen günümüz
tby Nurklc38 Biz de 38+5 ama doğum pozisyonu almadı makat gelişteymiş.39+1 e sezaryen günü verdi doktor🙈
Cerenvebebisi Nurklc38 bana da yarın için yatış verdiler öğlen 12 de yatisim yapilcak Çarşamba sabah doğuma alinicam Allah izin verirse ☺️🤦 hem heycanli hem çok mutluyum
zeynepin_annesiiii Nurklc38 zaman çok çabuk geçiyo ben hamileliğin son haftalarindaylen sen yirmilerdeydin sağ salim kucağına al inşallah 😍 doğum hikayeni de bekliyorum 🥰😘