Fatma_12nurr çok fazla değil seninki. Böbrek için urolojiye gittim mm söylemediler önce. Grande 1 , 2 ve 3 seviye varmış bana başta birinci seviye dediler. Aşırı ağrım vardı özellikle idrar yaparken. İlaç falan vermediler seeum işe yaramadı doktor büyüme hızına bakicaz tır mi gün sonra gel dedi. Ağrı geçti bı kacgun sonra . Kadın dogumcuya gittim . Nerdeyse grade iki olacak çok erken başlamış sende dedi. Kesinlikle sağa yatma dedi dinlenirken bile. Neyse ben dikkat ettim şu içtim, sıcak tuttum ve sağa yattım . O zaman 24 haftalık tüm. 29. Haftadatekrat kadın dogumcuya gittim 9mm çok iyi dedi. Demekki dikkat edince yaradı ise. Çevremde yaşayan çok kişi oldu korkma. Ama dikkat et şimdi 31 haftaligim sadece yürüyünce ağrıyor.