mervegemen- Fatma_12nurr olmaz olur mu 15 dakikadan fazla oturamiyorum arabada koltugu bir yatiriyorum bir kaldiriyorum. Hastaneye varana kadar böyle hatta. Bazen uzanirken bile oluyor ağrı. Zaten agrim vardi ben doktora agriyi soyleyince direk bobreklerine bakalim dedi orda öğrendim
Fatma_12nurr Böbrek büyümesi olup bebeginj sağlıkla kucağına alan lar oldumu yada erken doğum yapan lar
mervegemen- Fatma_12nurr dogum yapmadim son 24 gün insallah ama korkma bildigim kadariyla öyle kötü bir etkisi yok ağrı sadece
Fatma_12nurr Hamilelikte bu böbrek büyümesi için buskopan ilacı kullananlar oldumu hamilelikte bu hapin kullanilmasj normalmi kullaananlar oldumu
Aren12 Benim ilk gebeliğimde vardı 3. Ayımda başlamıştı Rabbim yardımcın olsun ağrıları çok zor gerçekten yaşayan bilir oğlum 36+5 de doğmuştu gayet sağlıklı doğdu içini ferah tut