Kızlar 6haftalık hamıleyım cumartesı Günü kanamam başlamıştı ama bebekte bı sorun yok sadece yat dınlen dedi doktorum en son kalp atışını pazartrsı dınledık gemde 2ayrı doktorda ama bugün farklı bı doktora geldım bebek gözüküyor ama kalp atışını alamıyorum ölmüş dedi kürtaj olman lazım dedı yardımcı olurmusunuz napmam lazım beklemekmı