@Ilknur35 benim biranda kanamam oldu doktora gittim hemen kanama rahimden düşük tehliken var dedi ve o gün kalp atışını da dinlemiştim sürekli yatıyordum 2 gün sonra kanamam geçmişti ama bir ağrı girdi kasığıma o kadar keskin ve şiddetliydi ki asla hareket bile edemedim ertesi gün hastaneye gittim kalp atışı yok dediler durmuş dediler ve bi kaç gün içinde aldılar gerçekten çok zor üzücü biliyorum ama Rabbim den ümit asla kesilmez herşeyin hayırlısını versin inşallah insanlar doğum yaparken bile bebeğini kaybediyor inanın öylesi daha zordur belki bir hastalık vardı rahim kabullenmedi ilerde sıkıntı çıkmasındansa onu hissetmeden büyümeden olması belki daha hayırlıdır ❤️