Gamzelim Benimde oğlum olacak, eğer bu iki isim arasında kalsaydım kesinlikle Semih koyardım.Hatta Aras koymamak için Ahmet bile olabilir.
Şuan çevremde 4 tane Aras bebek var, yanında bir de 2. İsim koymuşlar. tamam bebekler ismiyle mutlulukla yaşasınlar da ileriyi de düşünmek lazım.
Çocuk 7-8 yaşında sınıfında 2-3 tane adaşı, soyad lakap mevzusu çıkıyor sonra.Özel olsun derken özelliği kalmıyor. Bence şuanda moda tabir edilen isimlerden uzak durun, apartmanımda 2 tane de liya bebek var.