deletedmom209 Gamzelim adım semiha olmasa kesin oğlumun adını semih koyardım 😀 ayrıca aras at kılı demekmiş
Nurselisahin Semih bence😊 Aras bu ara çok popüler bi isim ilerde okul çağında yaşıtlarıyla aynı ismi kullanmak zorunda kalabilir 😊
BaharAksehirli Patito__ bulunmus mal at kili Olarak geciyo ama illa kotu anlamlari varsayarak guzelim aras nehri ismini elemek bence mantiksiz aras denildiginde herkez bi nehir oldugunu biliyordur eminimki at Kilindan once o Gekecektir Akillarina