BaharAksehirli Gamzelim iki isimde cok guzel canim benim 3 . Oglum geliyo hayirlisiyla insallah diger ogullarimin ismi Kaan ve Arda ,Aras isminin uyumlu oldugunu dusunduk bu isme karar vrdik ;)