Mihram06 AhsenAdaAda tabikide yazarım😊 ama bu haftalarda doktorların yanılma payı olabiliyor en güzel 16, haftalıkken 🥰
AhsenAdaAda Deletedmom154 evet canım çokta ciddiye alıp üzülmemeliyiz. Allah büyük yardımcımız olsun.
Deletedmom154 AhsenAdaAda bende ne aşerme ne bulantı hiçbirşey olmadı çok şükür.. Amin inşallah evlatlarımızı sağlıcakla alırız
Mihram06 AhsenAdaAda ögrenirsen sôle demiştin yüzde 50 kız dedi ama çok erken değişebilir heran dedi canım 😊
NeseA 9+3 haftalık olduk doğum haziran 26 görünüyor hepimiz sağ salim alalım kucaklarimiza bebeklerimizi inşallah 🤲🏻😘
noktaninannesi NeseA geçen sene bugün sizinle aynı gündeymişiz demek ki çünkü benim oğlanında muhtemel doğum tarihi 26 hazirandı ☺️ 26sınsa gelmedi o ayrı 😂
noktaninannesi AhsenAdaAda geçen sene bu zamanlar haziran annelerini postlarını okurdum ☺️ Şimdi oğlum yanımda uyuyor ☺️ Rabbim tez zamanda hepinizi kavuştursun inşallah ☺️