Deletedmom154 AhsenAdaAda 13+5 çok şükür iyi gidiyor.Yaptirdim ama sonucu riskli.sizin nasıl gidiyor siz yaptırdınız
sdmr20 AhsenAdaAda merhaba 13+0 olduk an itibariyle 🥰 ikili test yaptırcaktm bulunduğum yerdeki hastane yapmıyor başka bi yere gönderdi bu gidişle yaptıramıycam heralde ☺️ Hayırlısı olsun zaten o da bir ihtimal kesinliği olan bişey değil
noktaninannesi AhsenAdaAda geçen sene bu zamanlar haziran annelerini postlarını okurdum ☺️ Şimdi oğlum yanımda uyuyor ☺️ Rabbim tez zamanda hepinizi kavuştursun inşallah ☺️
AhsenAdaAda Deletedmom154 İnşallah iyi olursunuz . Ben yaptırdım ama sonuç almadım . Haftaya gideceğim ben de endişeli bekleyişteyim .
AhsenAdaAda Deletedmom154 evet canım çokta ciddiye alıp üzülmemeliyiz. Allah büyük yardımcımız olsun.
AhsenAdaAda Deletedmom154 Allah yardımcımız olsun . Hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize inşallah
AhsenAdaAda Melike6161 ben de haftaya gideceğim 13 haftalık olacağız ben de merak ediyorum öğrenebilir miyiz diye
Masalsmommm Bizde 8 Aralıkta ikili taramamızı yaptırıp cinsiyeti görmeye çalışıcaz bakalımmmm çok heyecanlıyım🥰