dml33 AhsenAdaAda 10+4 haftalik bnmde 2 hafta sonra gidicm ikili icin şimdilik iyi bulantı var ilaçla halletmeye calisiom onuda azaltio kesmesede
AhsenAdaAda Haziran anneleri cinsiyetleri öğrenince de yazışalım , kız bebek mi çok / erkek bebek mi😊 önceliğimiz tabiki de sağlıklı olmaları.
cekik_anne AhsenAdaAda 12+2 olduk dün 2 li tarama için gittim cinsiyet için tahmin yürüttü doktorumuz kız görünümlü dedi ama kesin degil 😂
Mihram06 AhsenAdaAda ögrenirsen sôle demiştin yüzde 50 kız dedi ama çok erken değişebilir heran dedi canım 😊
AhsenAdaAda Cinsiyet öğrenen annişler var mı? Ben bir sonraki kontrolde öğreneceğim inşallah. 🌺🌺 kız gibi hissediyorum ama bakalım kısmet😘 sağlıklı olsunda fark etmez.