patilibalik 10 yıl sonunda evlat sahıbı olabıldık dr ayrıntılıya kadar kız dedi ve eşim benım koydugum ismi kabul etti ASEL LİNA hatta öyle ki kıyafetler vs yılların verdigi hevesle kapı süsü vs de yaptırmısdım🤫 ayrıntılıya bır gıttık ki erkek 👻😂 eşim aksaraylı ve erkek cocuklarına dedelerinin adı verilir genel gelenek bu yani şöyle diyim eşim hariç 3 kaynım var 3ününde ilk oğlanlar dedelerinin adı.. eşimde evin en büyük oğlu yani koymasa ayıp.. Hastaneden çıkdık oğlanın adı hazır dedi nedir dedim benim babamın adını söylemez mi senın babanın adı hıc bır torununda yok o olsun dedi… ben şok hayır olmaz bizde böyle bir adet yok hem ailen cok kırılır falan fılan dedım. Benı dınlemedı önüne bir isim daha ekleyıp babamın adını koyduk Mert İsmail.💙 tabı dogurana kadar onun sülalesi tarafından ne esımın kılıbıklıgı, kayınbaba düşkünlüğü, ne de benım duymadıgım kalmadı 🤭🤭 ama kendı babama söyledigimde babamın hıckırarak aglamasını asla unutmucam o yüzden iyi ki diyorum… hatta bazen laf sokana gıcıklıgına babamın adı, ağzımım tadı dıyorum cenelerını kapıyolar🤭 suan 31+5 yine oğlan beklıyorum bu sefer eşim bana bırakdı bende yıllar sonra geken evladımda herkesin söylenmelerine rağmen bana ve babama yaptıgı jeste karsılık onun babasının adını koydum Mete Veli💙 (isim dediğin bir boncuk Allah evlatlarımıza hayırlı ömür nasip etsin)