Morvy canım aslında guzel birşey ama zayıf olduğum için bebişte büyüyor benim bunyem düşüyor ben kilo alamıyorum ama çocuk surekli benden besleniyor ben vitaminsiz kalıyorum inanki okdr yorgun oluyorum ki sabah uyanınca bile kahvaltı hazırlamaya halim olmuyor evde köpeğim var oda benim evladım ilgi bekliyor sevgi bekliyor onunda ihtiyaçları var yapamayınca çok üzülüyorum hep gözumun içine bakıyor ilgi gösterim dye işte gel görki kafamı kaldırıcak halim olmuyor tahlil yaptırdım hepsi temiz çıktı vitamin eksikliğim yok ama beslenemiyorum buda beni güçsüz yapıyor