Dermin boyuna göre senin kilon normal canım, ben 170 im 54 le hamile kaldım bulantı ve kusmaktan 6-7 kilo verdim, 26. haftaya giricem şuan 52 kiloyum ve aynı senin gibi zerre iştahım yok yediğimi zorla yiyorum benimde bebeğim haftasına göre daha geride ve hep yiyemediğim için kendimi suçluyorum en azından seninki haftasıyla uyumluymuş buna sevinmelisin, daha 27 desin muhtemelen 32 den sonra falan kilo almaya başlarsın çocukta bu haftalardan sonra çok hızlı kilo alıyor, gebelikte kilo almayıp emzirme döneminde alan çok insan var o yüzden doğumdan sonra hepten zayıflarım diye korkma bence daha alırsın 🌸