Tarcininannesi kesinlikle her şeyin başı eğitim şart diyorum... zamanla anlaşılır diye düşünüyorum zira önceden millet antibiyotiksiz gezmiyordu şimdi öyle değil ama yavaş yavaş doktorlar da bıraktı gerekmedikçe yazmayı!!!! Bana çok mantıklı geldi bu çalışmalar aşılar, ağır metaller , antibiyotikler , gdo lu besinler her çocuğun bağırsak töleransının aynı olmadığı bu tür zararlı maddeleri vücutlarının atamadığı gibi !! Allahım herkese sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin... bize de ilim versin inşallah.