zehracinar ye Canım bol bol ye şifa olur mu diyelim peki zararı olduğunu bildiğimiz halde bence bu daha büyük kötülük , her şeyi bilemeyebiliriz ayrıca burada bu yüzden var insanlar birbirinden tecrübelerinden birşeyler öğrensin diye.. şimdi senin moralin bozulunca benim elime ne geçecek ayrıca ben önemsemesem burada zararlı diye biliyorum arkadaşlar demesem sence doğru olur mu !?