MevaBera bi de arkadaşım sana tavsiye bu tarz ortamlarda insanlar bilimsel bilgilerden pek anlamıyo:(( şöyle söylim geçen sezeryanla ilgili bi post vardı ben de sezeryanın otizm ve ileri dönem şizofreni ile alakasını gösteren bi çok çalışma okumuş bir insan olarak bildiklerimi yazdım ama varya nerdeyse öldürceklerdi beni o kadar üstüme geldiler ki anlatamam...malesef şuan birçok sebebi bilinmeyen hastalık var çocuklarda ve inanılmaz bi hızla artmakta...otizm,hiperaktivite,allerjik hastalıklar vd..bunların sebepleri araştırılıyo sürekli olarak...gebelikte kullanılan yüksek doz folik asit,,vücutta biriken ağır metaller,,sezeryan doğum,,aşılar,,şeker yüklemesi vd birçok şeyin bu tarz hastalıklar üzerindeki etkisi araştırılıyo ama malesef insanlarımız bu araştırmaları okumuyo okumak bi yana dursun millete akıl veriyo çok biliyomuş gibi,,onu da geçtim okuyup bilgi vermeye çalışanı da hemen aforoz ediyolar:(( RABBim hepimizin evlatlarına hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin...kusuruma bakma doluyum bu konuda seninle dertleşmiş oldum hakkını helal et...keşke özelden yazma imkanı da olsa...