Yenianneadayii ben epidural olmuştum, hiç korkmayın 10. gün sıfır acı koşar moddaydım :) bol bol yürümeye gayret edin bir kaç gün zor oluyor ama pes etmeyin hemen geçecek. Ben hiç kahve vs almadım ne baş ağrısı ne bel ağrısı oldu, sütüm de anında geldi bebiş iyi çekince, ki merak etmeyin hemşireler bebişin şekerine bakıp aç mı doymuş mu anlıyorlar. Allah kolaycacık kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻