Sahra56 rica ederim. Herkes birsey söylüyor zaten siz duymayın görmeyin,dua edin bol bol allah hepimizin yardımcısı olsun insanın aklına elbet binbir türlü düşünce gelir ama zaten anesteziyi de kişinin bünyesine göre veriyorlar öyle fazla vermeleri falan mümkün değil. Ben ilk doğumda hicbşy anlamamıştım çünkü tecrübesiz oluyorsun nasıl bisey yasicaksın bilmiyosun sadece belirsizlik korkusu oluyor ikinci doğumumda da ya bana bisey olursa geride bıraktığım evladım ne olur diye endişe ediyosun ama teslim olmak gerek dua etmek gerek Allah’a çok şükür en ufak sorunum olmadı doğumlarımdan sonra insallah gene sağlıkla evlatlarıma kavuşurum 😊