Yenianneadayii bende 2 gün sonra Doğuma girecem inşallah 2. Sezeryanım olacak ilk Doğumda hastanede hiç durmadan emzirdim beyninden mamayı çantanda bulundurduğunu unut sadece bir alternatifin var oda emzirmek diye düşün 2 gün içinde iner sütün zaten hasta bezi yedek pijama ketlle kayısı suyu petibör bisküvi koyun size yürüyebilirsiniz komutu verildimi hiç korkmadan yürüyün yürüdükçe dikişlerinde kolay iyileşir gazında çabuk çıkar bol bol yürümekten kaçmayın nescafe bende aldım çünkü şiddetli baş ağrıları oluyor yani bende olmuştu emziren anneler için çay ve Rezene çayıda aldım yanıma yarım saatte bir bebeğinizi kucağınıza alıp emzirinki inmesine oda kolaylık sağlar kompostonuzun içinede bolca tarçın koyun buda sütü indirmede çok etkili Eve geldiğinizde hemen katı yiyecekler yemeyin çorba türü için çünkü bazen 2-3 gün büyük tuvalete çıkılmıyor oda ağrı yapar onun için ekmek türü şeyleri 3-4 gün erteleyin şimdiden hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın ve alalım bizde dualarımız biz bize 🙏🤲