Yenianneadayii Kızlar 30 kasıma gün verdi doktorum normal doğum diye hazırlığımı yapmıştım ama sezaryen için ne önerirsiniz? Anestezi sonrası kahve için falan diyorlar siz ne yaptınız? Yanımda ne götüreyim ne götürmeyeyim sütünüz hemen geldimi mama götürmelimiyim?
hamisanne_63 Yenianneadayii ilk doğumumda sütüm hemen geldi benim sezaryenden çıkınca inşallah sizinki de gelir inşallah benim bu ikinci doğumum da da hemen gelir😅
Nelmali Yenianneadayii anestezi sonrası kahve ihtiyaciniz olursa kantinden edinirsiniz ama cok gerekmiyor mamayi da hastane veriyor sütünüzün gelmesi icin stresten uzak durun emmese bile gogsunuzde tutun biberon kesinlikle vermeyin bunlar dışında gaz sorunu oluyor onun için hoşaf olsun yanınızda o çok gerekli bir sey hem sut yapar diyorlar 😁
Yenianneadayii hamisanne_63 ayy inşallah herkes sezaryenden sonra geç gelir diyor gelmez diye bir korktum :( siz özel birşey yaptınız mı?
hamisanne_63 Yenianneadayii yok canım valla hiç bişey yapmadım olursa olur olmazsa Allah’ın takdiri yani öyle göğüs ucu kremi kalkanı faln da hiç bişey almamıştım gerek de kalmadı zaten hiç yara faln olmadı sende rahat ol pozitif düşün bişey olmaz 😌
Yenianneadayii nazcicek_3 ben şuan 39+1 haftalığım normal doğum istiyordum ama çatım kilosundan ötürü uygun değil açılmam sancım falanda yok o yüzden tam 40.haftaua gün verdi siz kaç haftalıksınız şuanda?
Tugcedgn Yenianneadayii benimde sezeryan olcak büyük ihtimal ama aşırı kararsızım herkes spinal öneriyo bakalım😍
Yenianneadayii Tugcedgn bende genel istemiyorum bebeğimi görmek istiyorum inşallah doktorumla cuma konuşucam epidural ve spinali hangisini önerirse o olsun diyorum 🥰🥰 sağlıcakşa kucağımıza alalım inşallah
emrbalayse Yenianneadayii kafanızın altı tamamen düz olursa yastık koymazsanız (çok az yatak kaldırılabilir) baş ağrınız olmaz kahveye gerek kalmıyor. Zaten ağrının başlangıç döneminde içemezsiniz yemek yasak oluyor
Yenianneadayii Elenim mama konusunda bende kararsızım kendimi şartlamak istemiyorum :( biberon içinde hastanede izin vermiyorlar diyorlar siz hastaneye sordunuz mu hiç hastaneyi aramayı düşünüyorum bende
Elenim Yenianneadayii cnm sezaryen gec gelıyor bnde emzircem ama şekeri düşmesin diye alırım belki kilolu doguyor benımkıler şekeri düşüyor sarılık olmasın diye takviye ama çantaya emzirme çayları bile koydum devlet hastanesinde olucam bide
alcang Yenianneadayii sütünüz gelmese de sık sık emzirin nolur nolmaz diye mama götürebilirsiniz aç kalırsa sarılık olma riski var. Kayısı kompostosu öneririm gazı kolaylaştırıyor. Depend ve mutlaka yedekli pijama takımı, peçete ıslak mendil aklıma gelenler bunlar
Yenianneadayii alcang çok teşekkür ederim mamayı ne olur ne olmaz alayım en iyisi yanıma biberon götürmelimiyim acaba
Sinemmmmm58 Yenianneadayii ben mama almadim cok ihtiyac olursa aliriz diye bol bol sivi tuket corba komposto falan kahve ic 2 si bi arda ozellikle kendini cok hareketsiz birakma ve sık sık emzir bebegini eve ciktiginda ise sicak suyla dusa gir ve goguslerine masaj yap annem bana oyle yaptirmisti sutun cabuk gelmesi icin
alcang Yenianneadayii Yenidoğan için şırınga ile vermek daha uygun olabilir hastanelerde bu şekilde yapıyorlar