alparslanannesii1661 yigitege_annesi bebe agladi yazamadim😂 evet hic belirtim yoktu bir anda oldu nolduysa 39+5 tim 9 cm acikligim vardi ama sezeryan olmak zorunda kaldim hayirlisi böyleymiş simdi buralara hic firsatim yok😂
yigitege_annesi alparslanannesii1661 sende burlaarda uçtun gititn 😪😪 arada gel yalnız bırakma bizim karılar hep askıya alınıyor benı yalnız bırakıyorlar
alparslanannesii1661 yigitege_annesi yok ben buralardayim kids bana gore değil 😂😂 evet hepsi askidaymis
alparslanannesii1661 Nurklc38 sadece sanci girdi bana ne nisan ne su kara kara dusunuyodum ya su gelirse nolcak diye gelmedi sifir belirtim vardi
_handenurrr alparslanannesii1661 sonuc önemli sen ve bebiş iyise sorun yok rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ♥️ herşey iyi gecicek diye bir kaide yok hayat şartları sağlığınız yerinde umarım rabbi analı babalı büyütsun insalah
alparslanannesii1661 _handenurrr çok şükür canim bebegim saglikli yanimda Allahtan daha bisey istemem yasanilan herseyi unutup gittim 🙏🥲
elfmoom alparslanannesii1661 kuzuuummm canıımmmm 🥰🥰🥰 postunu yeni gördüüümm, çook sevindimmm 🤍 sağlıkla huzurla büyüsün paşamız , upuzun ömrü olsun. ailesine, kendisine , sevdiklerine hayırlı evlat olsunnn 🙏🏻🌸
alparslanannesii1661 elfmoom canim bitanemm benim çok teşekkür ederim 😍🙏 çok şükür kavustum yavruma inan böyle bir duygu yok hayatta insallah sen dahil bekleyen herkes yavrusuna sagsalim kavuşur 😍💕💕
lavininannesii alparslanannesii1661 yaaaa bende bu nerde bu kız diyodummm🥰🥰ayy hayırlı olsun canım bende anlatmak istememiştim doğum hikayemi seni çok iyi anlıyorum ama önemli olan bebişin de senin de sağlıklı olmanız🙏🏻🙏🏻Kart bi hamileydin kart anne olduuun demek 😂😂mis kokulu bebeğinle çok güzel günleriniz olsun kuzum🌸🌸
alparslanannesii1661 lavininannesii ahahahahahha evet kartliktan hic bisey kaybetmeyen ben 😂😂 dogum hikayemi kendim bile hatirlamak istemiyorum o kadar söyleyeyim 🙏 çok şükür bebegimi kucağıma aldim darisi bekleyen herkese ınsallah saglikla büyütürüz bebeklerimizi 😍💕
alparslanannesii1661 Nurklc38 anlarsin merak etme ölüyorum sandim hic biseye benzemiyo cok agir bi sanci 5 dk da bir 30 sn giriyo gidiyo 5 dk sonra bir daha giriyo yatsan gecmiyo kalksan gecmiyo bendede ara ara olurdu oyle bisey degil
Nurklc38 alparslanannesii1661 Anladım canım kaç haftalıkken doğmuş oldu şimdi😂 Açılman vardı demii ayy bende korkuyorum sen doğurduysan sıra bende desenee😂😂