Nurklc38 alparslanannesii1661 Anladım canım kaç haftalıkken doğmuş oldu şimdi😂 Açılman vardı demii ayy bende korkuyorum sen doğurduysan sıra bende desenee😂😂
alparslanannesii1661 Nurklc38 o aksam acile gitmistim sifir aciklik sifir sanci dediler 7 de sonra eve geldim 1 de 4 cm aciklik ve sancim vardi baska belirtim yoktu 39+5 de dogdu bitanem
alparslanannesii1661 Nurklc38 sen kac haftalik oldun şimdi valla cok guzel bisey gozumu ondan ayirmiyorum😂
Nurklc38 alparslanannesii1661 38+2 canım yaa bende sabırsızlanıyorum bi yandan da uykusuzluktan korkuyorum 😂
alparslanannesii1661 Nurklc38 valla 4 gündür toplasan kac saat uyumuşumdur bilmiyorum ama hic korkma inan böyle bisey yok
alparslanannesii1661 Semy canım Allah razi olsun senin bebege de çok çok sevindim Rabbim bir daha ayrılık göstermesin insallah 💕🙏
Minicikkiz alparslanannesii1661 Rabbim analı babalı büyütsün. Sadece şunu merak ediyorum. Epidural iğnesi vuruldunuz mu ?
alparslanannesii1661 Minicikkiz çok teşekkür ederim Allah razi olsun hayir malesef son anda oldugu için beni genel uyuttular
Tugba61 Yldz2911 bendende geldi hemde baya dolu bir şekilde 35. Haftadayım yalancı sancılar sıklaştı. Doktora sordum rahim ağzı yumuşuyor ondan dedi. Demekki doğuma kadar böyle gelecek bu akıntının son seviyesi kanlı nişan olabilir
alparslanannesii1661 lavininannesii birbirimize alışmaya çalışıyoruz canim kusura bakma görmemişim yorumunu
Biyo_logg alparslanannesii1661 çok sevindim yeni bir Alparslan olmasına da ayrıca sevindim gözün aydın hayırlı uğurlu olsun darısı bize artık 🙏
Biyo_logg alparslanannesii1661 nasıl bi durum oluştu ki açıklıkta 9 cm miş ramak kalmış üzüldüm 😕 her ikisini de yaşamışsın
alparslanannesii1661 Biyo_logg hatirlamak bile istemiyorum 5 gündür hala korkusunu yaşıyorum cok cok zordu hala psikolojik olarak toparlanamadım