ikimelekannesii22 Belirlenmedi devlette oldum. Doğum olsa özelde yapardım ama kürtajı devlette oldum hiç korkma zaten uyutup yapıyorlar hiçbirşey hissetmiyorsun
Ceyduygu gamzosgamzos Bende aynı sene aynı ay oğluma doğum yaptım 1500 TL doğum fiyatiydi. Şimdi 5500 TL vericez uçtu herşey.
Gullar-97 Belirlenmedi Bende kalbi durduğu için kürtaj oldum geçen sene Aralık ayında sonraki hamileliğim 3 ay sonraydı ne yazık kı korona olmuştum hamile olduğumu bilmiyordum ilaç falan derken düşük yaptım bir süre çocuk düşünmedim lakin Allah’ım bir melek daha verdi şuan 5 aylık hamileyim Rabbim herkeze bu duyguyu tatmayı nasib etsin inşallah 🙏🏻 Çok kan kaybınız olursa lütfen Demir takviyenizi eksik etmeyin İyi günler 🥰
gamzosgamzos Belirlenmedi 8.ayda canım bir adet görene kadar korunduk 25.gün adet oldum sonra tekrar düşündük ama ilk bebegimede 11 ay sonra kalmıştım yani onada hemen kalamamıştım bir sağlık problemimiz olmamasına rağmen sanırım çok takıyordum oda etkiliyordu
Gnz Belirlenmedi bence devlette olun özele o kadar para vermeyin bayiltarak yapiyorlar 10 dakikalik bi islem zaten o kadar para vermeye degmez devlette de gayet iyi ilgileniyorlar
zeyneplikoglu7 BusraTass Basit diyip geçmeyin Büşra hanım Mayıs ayında devlette kürtaj oldum içinde hep et bıraktilar ne zorluklar çektim doğru bir şekilde işlem yapılmadı kontrol olmadı çok acı cektim şuan 7 haftalık hamileyim ve öksürmeyle bizle altıma kaçırıyorum mesanemo sarktırmişlar dikkat edin doktorunuzu herseyinizi iyi seçin özel diyorum.baska bişey demiyorum
BusraTass zeyneplikoglu7 böyle bir risk özel de de olabilir , doktor her ne kadar deneyimli olsa bile, her zaman parça kalabilir, yapışıklık olabilir, enfeksiyon olabilir vs. bi google a yazın, kürtajin risklerini bakın
zeyneplikoglu7 BusraTass hepsini biliyorum risklerin fakat özelde daha da imtina ile yapıyorlar devlette ki gibi baştan sağma değil yani ben bu şekilde karşılaştım insan kendi yaşadığını bilir sizde haklısınız