zeyneplikoglu7 BusraTass hepsini biliyorum risklerin fakat özelde daha da imtina ile yapıyorlar devlette ki gibi baştan sağma değil yani ben bu şekilde karşılaştım insan kendi yaşadığını bilir sizde haklısınız
Edibeda Belirlenmedi iki kez oldum ikiside özelde sende bence özelde yapmalısın çünkü devlette uyuşturmuyorlar çok agrı çeliyorsun özelde gittiğin gibi narkoz veriliyor herşey bitince uyandırıyorlar seni o kötü agrı sancıyı çekmemiş oluyorsun