aybkaslan anladım canım taniki de ikiniz içinde en sağlıklısı hangisiyse o olsun ben de bugün 39a girdim haftaya kontrolüm var bakalım benim de normal gözüküyordu en son ama her şer değişebiliyor bi anda 😂 biz moralimizi sakın bozmayalım suniden de korkmamaya çalışalım ☺️
Ben olumsuz doğum hikayelerine hiç bakmıyorum okumuyorum etkilenmeyeyim diye ama bazıları da bilmezsen ne yapacaksın o anda diyor 🤦♀️