aybkaslan merhaba, 4 gün önce doğum yaptım. 39+0da suyum geldi ve 3cm açıklıkla hastaneye gittik. O ana kadar sancım yoktu, hastanede doktor açıklığımı kontrol ettikten sonra sancılarım başladı ancak dayanılmayacak kadar değildi gerçekten ve ara ara girdiğinden soluklanmaya zaman oluyordu. Doktorum üst çatımın dar olduğunu ve bebeğin iri olduğunu bildiğinden normal başlayan doğumumun sezeryan ile sonuçlanabileceğini önceden söylemişti ancak kontrolden sonra açılman çok güzel böyle devam edicez dedi ve ben normal istiyordum zaten. Zaman geçti açılma devam etmedi ve suni vericez dediler. İnanın korkulacak bir şey değilmiş. Mesela ben kademeli olduğunu o anda öğrendim birden dayanamayacağınız ağrıyı vermiyolar tabiki size, yavaş yavaş artıyor. Ben sancılar geldikte yürüyüş yaptım ve çömeldim. 7 saat geçti ve suniye rağmen açılmam aynı kaldı. Doktor bebeğin başı çok yukarıda artık daha fazla bekleyemeyiz dedi ve sezeryana alacağını söyledi. Sezeryan sırasında bebeğin kanalda ilerlerken boynuna kordon dolandığı için inemediğini fark etti ve sezeryanın ne kadar doğru tercih olduğunu anladım. Bence doktorunuza güveniyorsanız o nasıl yönlendirirse o şekilde ilerleyin. Ben de sizin gibi suni alıp sezeryana dönmekten korkuyordum ve başıma geldi😅 ama fark ettim ki kafamda büyüttüğüm kadar değilmiş. İnanın o sancılar, ameliyat vs. herşey unutulup gidiyor, evlat kokusunu içine çekince insan yaşadığı herşeyi siliyor 😊 bence moralinizi yüksek tutun, nasıl olursa olsun miniğinize sağlıkla kavuşun.