kbr-frk-ysf aybkaslan kim ne derse desin etkilenmeyin. Öyle yada böyle bi kaç saat sancı çekeceksiniz. Ama şunu size temin edebilirim bebek doğduğu anda bütün ağrı sancı hepsi geçiyor sanki o ağrıyı çeken siz değilmişsiniz gibi buda Allahın bir başka mucizesi
aybkaslan Mervenurns Ben bugün tekrar muayene oldum doktorum çatı muayenesi yaptı ve hiç açıklığım yok pazartesi tekrar çağırdı nst ye gir sonra konuşup karar verelim dedi bakalım hayırlısı artık ☺️
mavi_kus aybkaslan sezaryenden daha çok korkuyorum ben kendi adıma öyle veya böyle bi ameliyat geçirmiş oluyo insan 😕 bende bugün 38+4 üm 1 cm açıklığım var ama sancım yok nolcak bilmiyorum siz de değişim var mı 2 gündür
aybkaslan mavi_kus Değişim yok malesef çatı muayenem yapıldı bugün açıklık sıfır pazartesi gel dedi tekrar doktorum kararlaştıralım napıcağımızı dedi bakalım bekliyoruz 🤔
Mervenurns asude456 canım normal ise 42.haftaya kadar herhangi bir sorun yok ise bekliyorlar siz neden acele ettiniz sezeryan için
aybkaslan asude456 Bende kendi sabrıma ve cesaretime hayrandım ama gerçekten artık yoruldum 🙈 pazartesi tekrar çağırdı doktorum karar vericez bakalım nolacak, size de hayırlı doğumlar 🌸
asude456 Mervenurns benım şekerim var birde bebekte irilik , kendimde en erken sürede doğum yapmak istitorum