38+5 den selamlr bugün muayenem vardı nst de sancım çıktı ama normalim yani yalancı sancı galiba doktorum da 3 aralığa kadar bekleriz doğum olmazsa 6 aralıkta yatışını yapar suniyle başlatırız dedi benim en baştan beri korktuğum şey suni çekip açılma olmazsa sezeryana dönmek de var acaba en baştan doktorla konuşup suni istemediğimi söylesem sezeryana mı dönsem sizce kızlar aklım çok karışık 🤦🏼♀️