Cimen1409 Minicikkiz merak etme su birden gelir hemen anlarsın zaten sancılar sıklaşır bnmde çatal kemiği ağırıyo bide şişmiş yarın kontrolüm var bakalım ne dıyecek
kubraa2121 37.haftadan selamm 2 gün önce nişanim geldi regl ve bel ağrılarım var doğum kasılması diyebileceğim düzenli sancılar ya da su olmayınca bekliyorum bakalım ne zaman gelecek bizim hatun 😄
BalAsel Cimen1409 inşallah der 😆 Ahududu yaprağı çayı içiyorum hurma yiyorum gün içinde sürekli haraket halindeyim birde hergün ılık su ile duş ne kadar faydaları var bilmiyorum 😄
Cimen1409 BalAsel burda okuduğum kadarıyla ne yapsalarda 40 haftayı görenler var artık dua ediyorum Allah’ım 38lerde gelsin 🤭🤭
Cimen1409 BalAsel cinsiyetleri ne bi prensesim var ikincisi geliyo hayırlısıyla kızım tek kalmasın dıyordum hep Rabbim sesimi duydu demmekı kız evlat verdi
beyzaincee Cimen1409 ah sağ Salim kucağımıza alalımda tek isteğim bu rabbim bütün hamileleri bir avazda kurtarsın 🙏🏻
Gulsen54 Cimen1409 Dediginiz gibi kanala inmiş olabilir Hayırlısı olsun hakkımızda artık erken doğum evresinden çıktı çok şükür 38 doldu mu zaten normal görülüyor 😊
Gulsen54 Cimen1409 Benim 38 dolmuş olacak bir dahaki gidişimde alttan baksın istiyorum aslında çatım uygun değilse hiç çocuk riske girsin istemiyorum size çatı yaparız su zaman dedi mi
tlnnlt _yagmurcuum_ benim de bugün 37 oldu doktorum 10 Aralık olarak verdi tarihi bence benimki çok geç sizinki ideal
_yagmurcuum_ tlnnlt biz sata göre 37 haftayız fakat ultrasonda 38 uyumlu çıkıyoruz yani doğum yaptığımda 39 hafta ile uyumlu olmuş olacak ona göre ve bebişin kilo durumuna göre tarih verilmiş olabilir size 🤗❤️