Ben de 37+3 oldum yttıktan sonra kalkınca yürüyemiyorum nişan mı bilmşyorum prça parça iki gümdür sümüksü bir şeyler geliyor alt kemiklerim çok ağrıyor kasığıma da ara ara ağrı giriyor çatı kemiği mi bilmiyoruö vajinamın ordaki kemikler yürüdükçe çok ağrıyor nişandan sonra doğum yakım diyorlar inşallah doğururuz kolaylıkla