Askiletotomsu yok bilmiyordum şaşıramıyorum artık zaten 3 4 günde bir su söylüyorum eve son zamanlarda her aldığım damacanayı ayrı fiyattan aldım 1 lira 1 buçuk lira her geldiklerinde zamlı alıyorum minimum ayda 200 lira su parası resmen evde iki kişiyiz eşim de işte oluyor çok içmiyor yani ona rağmen. Ekmek desek öyle. Valla giderden kısacak bir şey de kalmadı yediğimiz içtiğimizden de kısıyoruz artık onda da alternatif kalmadı resmen. Halimize yine şükür ama yazık günah yani tüm gün çalışıyor insanlar kazandıklarının değeri yok çok üzücü