Ayy ağlaya ağlaya alışveriş yapıyorum🥲 almak zorundayım ama korkarak harcıyorum. Sıfırdan almak zor. Ve 1 ay arayla beşik gezmiştik. Bi 600 TL üstüne koyuyordular. Bugün alışveriş yaparken de, abla dolar yükseldi fiyatları güncelledik dediler. Gerçekten böyle bi şey yaşayabildiğimize inanamıyorum😒 ben yılbaşı zammından önce alayım derken yılbaşına kadar dünya zam geldi😣