Evimiz kira değil şükür, eşimle ikimiz çalışıyorduk ben çalışmaya başladığımın 3.haftası hamile olduğumu öğrendim zor bela dayanarak 32.haftada raporla işten ayrıldım inanın iki kişi çalışmamıza rağmen aylık 10bine yakın alıyorduk birikim yapamadık kenara gram bile koyamadık, bebeğin eşyası bebeğin beşiği yok arabası yok bezi yok ıslak mendili yok zıbını derken inanın doğuma para ayırdık bi o
Kaldı, gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun çocuğuma bakacak kimsemde yokki çalısayım işe dönmücem bile