nese_gocuk cocukhasretim zorlu bı işlem mi acaba benim ilk catlatma iğnesi denemem tutmazsa aşılama düşünüyorum da
Kardas cocukhasretim kanaman falan gelmediyse umutsuz düşünme… çünkü benm asilama oldum sonra gece ise gittim. Ve eve geldiğimde tutmadini bildim. Doktoru aradim ama oralı olmamıştı… bekleyelim biras demisti
cocukhasretim nese_gocuk yok 2 dakikalık bir işlem canım acısız ağrısız.Sadece işlemden sonra çok çok hafif kasık ağrısı oluyor o kadar canım
nese_gocuk cocukhasretim teşekkür ederim canım inşallah hayırlı haberler alırsın ne zaman test yapacaksin
cocukhasretim nese_gocuk rica ederm canım ne demek☺️İnşaallah sizinde çatlatma tutar da aşılamaya gerek bile kalmaz😘4 aralıkta kan vereceğim.
cocukhasretim nese_gocuk Ben çatlatmayı 4 kez denedim ama benim yumurtam büyümüyor hep iğne kullandım.İnşaallah sizinki kendiliğinden büyüyordur da gerek kalmaz.
cocukhasretim Kardas kanamanız mı olmuştu yoksa küçük bir lekelenme mi.Öyle bişey olmadı ama inşaallah tutar ya😞korkuyorm artk hep negatif sonuçtan
minigiminannesi03 cocukhasretim normalde bugün adet olmam gerekiyor bir kaç gün bekleyip tekrar test yapacam belki geç döllenme olmuştur yumurtlama geç olmuştu insallah hepimiz hayirli haberler alırız kimsenin kucağını boş bırakmasın allahim
minigiminannesi03 cocukhasretim inşallah canım bende bekliyorum gün sayıyorum valla yaptığım bisey yok
cocukhasretim minigiminannesi03 Rabbm hayırlısı ne ise onu nasip etsin inşaallah canm dualarm seninle