Sevimlianne_adayi cocukhasretim hayrlısı canım pek düşünmemeye çalışıyorum sonu hüsran olacağı için pek ona odaklanmak istemedim hiçbir sorun olmamasına rağmen kalamadım ben dış gebelikten sonra artık hayırlısı inşallah senin tutar gönlünden kalbinden geçen olur
cocukhasretim Sevimlianne_adayi Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın canım🤲🏻Dualarım seninle inşaallah sanada bana da isteyen herkese de rabbim nasip etsin🤲🏻
cems cocukhasretim ilk asılamam tuttu 37. haftamdayım, pcos um vardı bir cok kez ilaç tedavisi oldum tutmadı hatta asılama deneme direk tüp bebek dediler ama olacagı varsa oluyor demekki
cocukhasretim cems yaa ne güzel dualarınızı eksik etmeyin inşallah benimde tutar🤲🏻rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah🤲🏻
Nurays95 Kızlar bğşey sorucam. Aşılama dan önce rahim filmi çektirdiniz mi. Doktorunuz istedi mğ? Bugun bana bundan sonraki aşama aşılama dedi. Ama rahim filmini sormayı unuttum.
cocukhasretim Nurays95 ben bir önceki doktorum rahim filmi yaptırmıştı onu gösterdim tekrar yapma gereği duymadı ama böyle şeylerde normalde ilk rahim filmi istenir tüp açık kapalı mı diye
Nurays95 cocukhasretim bana doktorum hıc rahim filmini soylemedı. Bende arastırdıkca ogrendım. O istemese de ben bıdahakı gıttıgımde soylıcem. Sen özel de mi çektirdin filmi canım. Nasıldı agrın oldu mu
minigiminannesi03 cocukhasretim ayin 30unda kontörüm var egeryaron ertesi gün adet olmazsam kan vereceğim
minigiminannesi03 cocukhasretim normalde bugün adet olmam gerekiyor bir kaç gün bekleyip tekrar test yapacam belki geç döllenme olmuştur yumurtlama geç olmuştu insallah hepimiz hayirli haberler alırız kimsenin kucağını boş bırakmasın allahim
Aysin92 cocukhasretim ben iki kere yaptırdım tutmadı sonrasında adet ağrıları çok oldu ve kan rengi çok koyu geldi. İnşallah sizin tutumuştur ama eğer tutumadıysa asla üzülme. İyi bir doktor bul tüp bebek yaptır benim ilk deneme de tuttu şükür ikizlerimizi bekliyoruz.
cocukhasretim Aysin92 3 senedir her ay sonu ağlıyorum inşaallah bu sefer tutar😞Tutmazsa tüp bebek deneyeceğim.Yaa gözünüz aydın Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah🤲🏻🥰
Aysin92 cocukhasretim cocukhasretim Amin bütün bebekler sağsalim gelsin inşallah 🙏 belli oldu mu sonucunuz?
Kardas cocukhasretim Ben bir asilama oldum fakat tutmadi daha sonra tüp bebek yaptirdim ve şuan 6aylik hamileyim. Hiç bir zamn ümidini kesme . Bide fazla düşünme ne kadr düşünürsen okadar geriye gidio tedaviler.
cocukhasretim Kardas haklısın ama hiç elimde olmuyor😞🙈Çok sevindim yaa Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻❤️
Kardas cocukhasretim İnan bana önceden bende senin gibi olmuyor diodum fakat nasip oldu ve oldu …. rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin canm…
cocukhasretim Kardas amin inşaallah canım.Bir yanım heyecanlı bir yanım tedirgin günler geçse de öğrensem
cocukhasretim Nurays95 evet canım özelde çektirdim.Anestezi verdkleri için hiçbirşey hissetmedim.İşlemden sonra sadece o günü hafif ağrılarım oldu o kadar😊
Nurays95 cocukhasretim Ay ben biraz tedirginim. Anestezi almaktan korkuyorum 😂 ayıptır sorması ucretlerı ne kadardı. İnternetten net bı bilgi alamıyoruz malum
cocukhasretim Nurays95 yok yok korkma canım benim hiçbirşey yok gerçekten.1700 verdim ama benim indirimliydi eşimden dolayı.Sanırım normali de 2000