cocukhasretim merhaba
cocukhasretim merhaba canım. Ben iki kez aşılama yaptırdım. İlkinde tutmadı ve üzüntüden kendime gelemedim. İkinci denemede nasılsa yine tutmaz diyerek hiç aldırış etmeden gittim. Doktor aşılama işlemi bitince hemen kalkıp eve gidebilirsin dedi. Ne yattım, ne dinlendim. Hiç bir beklentim ve belirtim yoktu. Yaklaşık bir 12 gün sonra göğüs uçlarımda ağrı ve hassasiyet başladı. Kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrılar başladı.
13.günümde kan testine gittim ve sonuç pozitif 😍 asla inanamadım ve hala inanamıyorum. Allah isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu sevinci inşallah ❤️❤️
Bu arada adetemin 3.gününden itibaren 5 gün boyunca Clomen kullandım ve sonrasında çatlatma iğnesi (Ovitrelle).