İnan senin ne hissettigini o kadar derinden hissettim ki. Bizi bizden daha iyi kimse anlamaz diye düşünüyorum ve Yüce rabbim elbet bir gün bizimde yüzümüzü güldürecek diye umuyorum. Ama bak şimdi sana kendi durumumdan bahsediym ki yalnız olmadığını bil 🤍Benim biri 16. Hafta biri 21. Hafta olmak üzere 2 düşügüm var. 2 hamileliğimde ilk denememizde kendiliğinden oldu. Kan pıhtılaşmam olduğu için gebeliklerimde kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. İkinci düşügümden sonra rahim ağzı kısalığım olduğunu öğrendim ve bundan sonra hamile kalabilirsem 12. Haftada serklaj uygulanacak. Tam bunları yeni sindirmişken dün rahim filmi çekildikten sonra bir de yarım rahimli olduğumu öğrendim. Yani 2 yumurtalığım Var ama tek tüp ve yarım rahimim varmış. Şuan çok değişik bir ruh hali içerisindeyim hiç çocuk sahibi olamayacakmışım gibi geliyor. Benim durumumda olupta evladını kucağına sağlıkla alabilen var mı dünden beri bu soruyu düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Ama Allah’a çok şükür inancım tam. Geciktiriyorsa güzelleştiriyordur sözüne ümidimi bağlayarak, benim gibi olan herkes için en içten şekilde dua ederek bekliyorum 🙏🏻